Prezentari din data de 29 august 2018 - 37 prezentari

Am fost in U.S.A , Episodul 10. Zion National Park-Death Valley

Parasim cu parere de rau Parcul National Zion indreptandu-ne spre Death Valley. Avem in fata un drum de aproape 500 km.Ocolim pe la Nord Las Vegasul,depasim,fara sa oprim, Indian Springs School, Home of The Tthunderbirds ( renumitele avioane de vanatoare) apoi parasim statul Nevada intand in statul California. Facem o pauza mai lunga in Zabriskie Poit,si el un canyon cu formatiuni bizare, si dupa 319 miles ajungem spre seara in Oaza Death Valley, unde am avut rezervat cazarea in hotelul The Ran [...]

Am fost in U.S.A , Episodul 11. Death Valley

Suntem deja in a 13 zi de cand am aterizat in San Francisco.Oaza Death Valley, The Ranch of, Lume de vis ! Ce-ti doresti inima mai mult ? Dar Death Valley nu este numai aceasta oaza . Am fost sa vedem Badwater Basin poreclit si Terenul de golf al dracilor. Este un lac de sare evaporat. Se afla la 85,5 metrii sub nivelul marii. A fost declarat in anul1933 MONUMENT NATIONAL. In Nord-Westul parcului national , la granita dintre California si Nevada se afla cascadele Darwin Falls, o inlantuire de [...]

Am fost in U.S.A , Episodul 12. Death Valley-Mammoth Lake

Etapa 7. Death Valley- Mammoth Lake.Suntem in a 14 zi din nou la drum. Etapa aceasta o putem considera ca etapa lacurilor.Primul dintre ele a fost lacul Crowley Lake, apoi Mammoth Lake (si un mic orasel unde am inoptat intr-um hotel cu propietar Elvetian numit Alpenhof Lodge ) a urmat Silver Lake, un splendid lac de munte cu camping si insfarsit Mono Lake. Mono Lake este un lac deosebit. Datorita apei ,care contine mult natrium carbonat , kalk-tuff si natron (Ca-Co3 si Na2-Co3) are un PH extrem [...]

Am fost in U.S.A , Episodul 13. Mammoth Lake - Yosemite Valley

Etapa 8. 31.05. Este a 15 zi de cand suntem pe drum.Urmatoarele 3 zile le vom petrece in cel mai renumit si indragit park National din Statele Unite. Cu toate ca Yosemite Valley reprezinta doar cca.10% din suprafata parcului national Yosemite, majoritatea turistilor si al sportivilor isi desfasoara aici activitatea. Ca sa intram in Parcul National dinspre Est trebuea sa traversam lantul muntos Siera Nevada peste pasul Tioga la o altitudine de 3031 m. Pasul Tioga este cel mai inalt Higwai pas [...]

Am fost in U.S.A , Episodul 14 - Yosemite Valley Pioneer Yosemite History Center

A 15 zi. Este deja 31 Mai. Am ajuns insfarsit in mult visatul Yosemite Valley.Suntem bine gazduiti cu restaurant si bineinteles piscina. Astazi o lasam mai domol.Se simte deja oboseala in oasele noastre batrane. Am fost doar sa vizitam "Pioneer Yosemite History Center" unde am fost informati si am vazut cum au trait primii colonizatori al Merced Riverului. Dupa masa am facut o plibare la Wawona hotel.Acest hotel are o traditie de aproape 200 ani ,fiind post de schimbare a cailor in lunga ca [...]

Am fost in U.S.A , Episodul 15 - Yosemite-Glacier Point,Sequoia National Park

Astazi am avut in plan vizitarea Sequoia National Parkului si pe Panorama Trail sa ajungem la Glacier Point. Am reusit sa le facem pe amandoua. Im Mariposa am intrat in fantasticul parc al pomilor mamut. Te simti umilitor de mic in fata acestori uriasi. Panorama Trail ne duce (urcus destul de greu) la un punct denumit Glacier Point de unde avem o priveliste deosebita asupra intregii zone. Maretia cascadelor apar in toata splendoarea lor. Half Dome este mereu prezent. Cred ca pe acest Tra [...]

Am fost in U.S.A , Episodul 16 - Yosemite Valley -Sborul Condorului

Acest episod l-am intitulat simplu "Sborul Condorului" De ce l-an numit asa ? Savurati fotografiile si atunci veti intelege de ce. Ultimele secvente, din pacate sunt reale, din anul acesta. Caldura mare, neglijenta turistilor si nu la urma imensele paduri de conifere fac ca anual sa se distruga sute de hectare de padure. Nu de putine ori se pierd si vieti omenesti. Este de datoria noastra sa avem grije de aceste bijuterii naturale. Vizualizare placuta. Dieter si Helmut. [...]

Am fost in U.S.A , Episodul 9. Zion National Park-Angels Landing Point

28.05. A 12 zi.Astazi avem in plan ceva deosebit : Urcarea pe vf.Angels Landing Point de 1765 m. Varful se afla in Mount Carmel Hwy,care este strabatut de raul Virgin Rivers si drumul National formand un spectaculos Canyon.Urmam West Rim Trayl pana pe varf avand mereu o panorama mareata. A fost mai usor decat credeam, doar caldura ne-a facut din nou sa suferim. Veniti cu noi pe locul de aterizare al Ingerilor ! Dieter si Helmut

Am fost in U.S.A , Ultimul episod - Yosemite Valley -San Francisco

Cu parere de rau ne luam ramas bun de la Yosemite Valley.Este ultima zi. Maine la ora 15 parasim San Francisco,parasim "Coasta de West", parasim Statele Unite. Avionul ne va duce in patrie dupa 18 zile traite intens. Ne va duce in realitatea de zi cu zi. Pana la San Francisco nu mai este mult.Ne-am oprit doar putin intr`un mic orasel numit Modesto. Seara am gasit un mic restaurant traditional Mexican sau Spaniol unde ne-am luat, fiecare in felul lui, ramas bun de la "Lumea Noua". Adio , sau [...]

California Blue

California Triste [...]

Fotografii rare de celebritati.

Fotografii rare [...]

Gardienii timpului

Singuri sau in grup, Gardienii timpului fascineaza la fel ca statuile grecesti. [...]

Insula eternei primăveri Madeira

Imagini din insula Madeira [...]

Interiorismo, intern

în interiorul unei case sau apartament [...]

Japonia.. ce nu stiti despre ea

Despre Japonia [...]

Locuri ca-n Basme

Locuri ca- basme [...]

Patrimoniul UNESCO-Bisericile de lemn din Maramureș-III

UNESCO a propus un plan de protejare a bunurilor culturale și naturale din lume, prin Convenția privind Protecția Patrimoniului Mondial Cultural și Natural, aprobată în 1972. Patrimoniul mondial UNESCO din România include în prezent în lista sa șase situri culturale (Bisericile pictate din nordul Moldovei, Bisericile de lemn din Maramureș, Cetățile dacice din Munții Orăștiei, Mănăstirea Horezu, Centrul istoric al Sighi5 [...]

Patrimoniul UNESCO-Bisericile de lemn din Maramures-I

Organizația Națiunilor Unite pentru Educație, Știință și Cultură a propus un plan de protejare a bunurilor culturale și naturale din lume, prin Convenția privind Protecția Patrimoniului Mondial Cultural și Natural, aprobată în 1972. Patrimoniul mondial UNESCO din România include în prezent în lista sa șase situri culturale (Bisericile pictate din nordul Moldovei, Bisericile de lemn din Maramureș, Cetățile da [...]

Patrimoniul UNESCO-Bisericile de lemn din Maramures-II

Poezie ”Simfonia iubirii„ Versuri Mariana Grigore

În noaptea asta... vreau să uit de mine Să nu mai fiu când fi-va tu un eu Ce mă privește atingându-mi trupul Cu depărtări pierdute-n adâncul unui hău. În noaptea asta... vreau să-aprind un rug Pe coapsa-nfometată de iubire Și să-mi imaginez că pe conturul unui crug Sunt degetele tale în căutări de mine. În noaptea asta...cu falxul buzelor fierbinți Să mă aduci sărutului ofrandă Cu [...]

Privite de sus.

Imagini privite de sus. [...]

REMIX - Biblia Vechiul Testament Isaia Capitolul 20

Egiptenii şi Etiopienii vor fi robiţi [...]

REMIX - Biblia Vechiul Testament Isaia Capitolul 21

Proorocie pentru pustiirea malurilor mării [...]