Carolos

Membru din 19.07.2012, 0 abonati

Logheaza-te pentru a te putea abona sau trimite mesaj privat.

Nu ai cont? Creeaza-ti cont.

Activitate
Comentarii: 1 comentarii

Ultimele comentarii scrise de Carolos

Multstimate Vasile , am sa va raspund traeptt , pt. ca nu prea am timp si nu toate postarile ajung sa fie afisate .1.Geneza 1 prezinta un raport biblic despre creatiunea pamintului , a sistemului solar si a galaxiei noastre , nu insa si a universului intreg , deoarece universul a fost creat mai inainte . Toate zilele enumarate in Geneza 1 sint identice si corespund zilelor saptaminii, adica corespund zilelor noastre . Cu alte cuvinte prima zi e identica cu a doua , cu a treia cu a cincea si asa pina la a saptea . Dvs. spuneti , ca in Gen.1 nu poate fi argumentata nici una din pareri . Aceasta afirmatie a dvs. este declarativa , insa neadevarata . Tocmai , ca geneza 1 argumenteaza excelent si univoc , ca consecutivitatea partii luminoase si partii intunecate a celor 24 de ore este urmatoarea : lumina intunerec , sau zi-noapte si nici de cum invers ; cine vede si intelege altfel e doar o pledoarie personala incapatinata , dar nu obiectivitatea propriu-zisa . Si inca ceva . Dvs . ziceti , ca ziua aceea nu era stapinita de razele soarelui . Lumina creata de Dumnezeu (ziua) nu avea nevoie de ceva premergator , de parca Dumnezeu ar fi avut mai intii nevoie de soare , ca sa apara lumina . Sinesursa luminii este Dumnezeu insusi si nu soarele . Dumnezeu zice si se face , si ce porunceste ia fiinta ( comparati cu Apocalipsa 22:5 si nu vor mai avea trebuinta nici de lampa , nici de lumina soarelui , pentru ca Domnul Dumnezeu ii va fi lumina ) .In momentul in care Dumnezeu a ZIS , exact atunci a aparut lumina din nimic ; Dumnezeu a ZIS si a aparut tarina pamintului din nimic ; Dumnezeu a ZIS si a aparut toata verdeata si copacii tot din nimic , iar lumina zilei , care deja era creata ,asigura procesul de fotosinteza in verdeata , cu toate ca soarele inca nu exista. In ziua a patra , care era identica cu celelalte trei zile precedente, Dumnezeu a creat soarele , luna si stelele galaxiei tot din nimic , insa El le-a creat nu pentru a fi o sinesursa a luminii , deoarece sinesursa luminii, dupa cum am mai spus , este Dumnezeu insusi , dar le-a creat pentru ca ele sa fie niste semne , care sa arate vremile , zilele si anii.In Geneza 1 este aratat clar pentru un cercetator obiectiv , nepartinitor si neindoctrinat , ca Dumnezeu a creat zilele literale (toate sapte), reale , absolut identice cu acelea , pe care le avem astazi.Procesul de creatiune al timpului pamintesc a inceput cu partea luminoasa a celor 24 de ore , adica ziua propriu-zisa luminoasa , apoi a venit seara acestei zile , apoi a urmat noaptea aceleias zile si in dimineata zilei urmatoare (a doua) au luat sfirsit primele 24 de ore . Din expresia a fost o seara si apoi o dimineata nici de cum nu reiese , ca in aceasta perioada s-au scurs 24 de ore , pentru ca de seara pina dimineata sint maxim 7-8 ore . Deci de dimineata pina in urmatoarea dimineata sint 24 de ore , ce includ patru fragmente de timp : dimineata , ziua , seara si noaptea.Si inca un lucru f. important (pe care, dupa cite am inteles ,dvs. nu-l percepeti corect) este faptul , ca dimineata este parte componenta (integra) a zilei , iar seara este parte componenta a noptii , deoarece Dumnezeu a despartit lumina de intunerec .Cu alte cuvinte , partea luminoasa a 24 ore consta din dimineata-zi , iar partea intunecata a 24 de ore e formata din seara-noapte. Si nici de cum zi-seara si noapte- dimineata asa cum socotiti dvs. Si ultimul argument ( superficial , zic eu ) ,pe care il aduc sustinatorii conceptului seara -dimineata , sint primele doua versete din geneza 1 . Ei zic , ca inainte de lumina deja exista intunerecul (versetul 2). Insa care este explicatia dupa regula biblica , care se talmaceste singura pe sine . Primele doua versete din geneza 1 mai intii de toate carecterizeaza starea generala a locului (spatiului) , unde se planifica crearea pamintului si sistemului solar . Era un vid lipsit de orice existenta , o bezna , in care nu exista absolut nimic , ce ar putea fi perceput ca ceva . Intunerecul din versetul 2 nu era noaptea pe care o avem astazi , ci era un nimic , o lipsa de orice ( inclusiv si de lumina). Acest intunerec din ver. 2 nu a durat cit dureaza noaptea noasta. Nu stim cit timp a existat acest vid ( daca e potrivit acest cuvint pentru ceva ce nu exista ) ? Poate 1 milion , poate 1 miliard de ani de-ai nostri ? Nu stim . Deaceea intunerecul din vers. 2 nu poate fi pus la numaratoarea zilelor literale. In acelasi timp , versetele 1 si 2 sint o imagine de ansamblu a lucrarii grandioase de creare a Caii Lactee , a sistemului solar si , in special , al pamintului . E o generalizare , exprimata in citeva propozitii (versetul 1,2) , care pe urma , in versetele urmatoare de la 3 pina la 31 , este explicata amanuntit , adica ce dupa ce a urmat . Deci se spune , ca Dumnezeu a facut cerurile si pamintul O GENERALIZARE care apoi, pe puncte este fragmentata si explicata detaliat , cum anume le-a facut , de la ce a inceput si cu ce a terminat . Cu toate ca p

Comentariu la 100 de paradoxuri din domeniul religios, data: 20.07.2012, 04:16