Ieremia aruncat şi scos din groapă [...]
Ieremia aruncat şi scos din groapă [...]
Cucerirea Ierusalimului [...]
Ieremia lăsat slobod [...]
Uciderea lui Godolia [...]
Ieremia se roagă lui Dumnezeu [...]
Evreii împotriva lui Ieremia [...]
Ieremia mustră pe Evreii din Egipt [...]
Ieremia mustră pe Baruh [...]
VIADUCTUL MILLAU este un pod hobanat suspendat, cu o lungime de 2,46 Km, un tablier cu o lățime de 32 m, se sprijină pe șapte picioare prelungite prin piloni de 87 m înălțime și are o „viață” garantată de 120 de ani. Structura traversează valea râului TARN, lângă MILLAU, în sudul FRANȚEI și face parte din axa autoroute A75-A71 de la PARIS la BÉZIERS și MONTPELLIER. Este cel mai înalt pod din Lume (343 m) și a fost construit pe parcursul a trei ani, cu un cost aproximativ de 394 milioane de euro. A fost inaugurat oficial la 14 decembrie 2004 și a fost deschis spre circulație două zile mai târziu, pe 16 decembrie. Viaductul a fost proiectat într-un parteneriat franco-britanic, de inginerul structuralist francez Dr MICHEL VIRLOGEUX și arhitectul englez Sir NORMAN FOSTER. Podul a fost catalogat în mod constant ca fiind una dintre cele mai mari realizări de inginerie ale tuturor timpurilor și a primit premiul pentru structura excepțională în 2006 de la „Asociația Internațională pentru Poduri și Inginerie Structurală”. [NOTA: Diaporamele realizate de mine (https://www.nicepps.ro/utilizator-is-8780.html), conțin foarte multe efecte cinetice – fisiere .gif – de care vă puteți bucura, numai dacă le descărcați pe calculator. Spre verificare, vizionați una din diaporamele „Secvente de viata” sau „Strigat catre STAPANII PLANETEI”, odata pe portal și apoi, descărcată – pe calculator!]
Podul BRĂILA este un pod rutier hobanat, suspendat peste DUNĂRE între BRĂILA, un oraș din estul ROMÂNIEI, și malul opus al râului din județul TULCEA. Construcția are 1.974,30 m, lungime cu 1.120 m deschidere principală, două porțiuni laterale - de 489,65 m lungime pe malul BRĂILA și 364,65 m lungime pe malul TULCEA - și două viaducte de acces de 110 m lungime. Podul va îmbunătăți traficul rutier din zona GALAȚI-BRĂILA către CONSTANȚA și TULCEA. Proiectul podului a [...]
PESTERA POSTOJNA (in slovena: POSTOJNSKA JAMA) este un sistem de elemente carstice lung de 24.340 m, lângă localitatea POSTOJNA, in sud-vestul Sloveniei, pe râul PIVKA. Peștera a fost descrisă pentru prima dată, în secolul al XVII-lea, de către pionierul studierii fenomenelor carstice, JOHANN WEIKHARD von VALVASOR, deși urme scrijelite indică o istorie mult mai veche de locuire. Momente istorice: • in 1819, arhiducele FERDINAND al AUSTRIEI a vizitat peșterile, moment in care aces [...]